Τα κάνει όλα!
Η ελβετική εταιρεία παρουσίασε το καινούργιο της μοντέλο δρόμου Roadmachine με δισκόφρενα και καινοτόμες τεχνολογίες που εντυπωσιάζουν.
Η BMC είχε προγραμματίσει την επίσημη παρουσίαση του Roadmachine για το Tour de Suisse. Εξαιτίας της τροπής που πήρε το θέμα, σχετικά με την απαγόρευση της χρήσης των δισκοφρένων από την UCI, μετά το ατύχημα του Francesco Ventoso και τον σοβαρό τραυματισμό του από δισκόφρενο στο φετινό Paris Roubaix, η ελβετική εταιρεία όπως πιθανότατα και άλλες, αναγκάστηκε να αλλάξει τα πλάνα της.
Το νέο μοντέλο δρόμου Roadmachine δεν αντικαθιστά κάποιο από τα υπάρχοντα. Εξαιτίας της ιδιαίτερης «do it all» σχεδίασής του, τοποθετείτε ανάμεσα στα μοντέλα Grand Fondo και Teammachine.
Τόσο η σχεδίαση όσο και το βάρος, μαζί με την απορροφητικότητα και τα επίπεδα ακαμψίας του νέου μοντέλου, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα της BMC, δημιουργούν ένα μοντέρνο ποδήλατο δρόμου, ικανό να αντεπεξέλθει εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες. Πλην των τεχνολογιών TCC και D-Shaped, που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, το καινούργιο μοντέλο διακρίνεται και για τις νέες τεχνολογίες Dual Stack και ICS.
Με την τεχνολογία Dual Stack, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει είτε μια αγωνιστική θέση οδήγησης, στα πρότυπα του Teammachine, είτε μια πιο άνετη και όρθια θέση, στα πρότυπα του Grand Fondo, αρκεί να αλλάξει τα ειδικά κωνικά καπάκια κάτω από τον λαιμό – ψηλό ή χαμηλό – και προσθέτοντας ή αφαιρώντας αποστάτες να επιτύχει την βέλτιστη – γι’ αυτόν – θέση.
Με την τεχνολογία ICS, όλα τα σχετικά καλώδια, μαζί με το junction box για την Di2, δρομολογούνται εσωτερικά του λαιμού και του πιρουνιού, προσθέτοντας στην αισθητική και την αεροδυναμική απόδοση. Το καλύτερο όλων όμως είναι, πως αυτή η σχεδίαση επιτρέπει την αλλαγή λαιμού χωρίς την αφαίρεση όλων των καλωδίων. Επίσης, με ειδικούς aftermarket αντάπτορες, ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει μπροστά από τον λαιμό κάποια βάση στήριξης για head unit ή action camera.