Home | Αρχική | Νέο μοντέλο δρόμου απο την BMC

Νέο μοντέλο δρόμου απο την BMC

Τα κάνει όλα!

Η ελβετική εταιρεία παρουσίασε το καινούργιο της μοντέλο δρόμου Roadmachine με δισκόφρενα και καινοτόμες τεχνολογίες που εντυπωσιάζουν.

Η BMC είχε προγραμματίσει την επίσημη παρουσίαση του Roadmachine για το Tour de Suisse. Εξαιτίας της τροπής που πήρε το θέμα, σχετικά με την απαγόρευση της χρήσης των δισκοφρένων από την UCI, μετά το ατύχημα του Francesco Ventoso και τον σοβαρό τραυματισμό του από δισκόφρενο στο φετινό Paris Roubaix, η ελβετική εταιρεία όπως πιθανότατα και άλλες, αναγκάστηκε να αλλάξει τα πλάνα της.

csm_Roadmachine-landing-771x480-TCC_f1efc62519

Το νέο μοντέλο δρόμου Roadmachine δεν αντικαθιστά κάποιο από τα υπάρχοντα. Εξαιτίας της ιδιαίτερης «do it all» σχεδίασής του, τοποθετείτε ανάμεσα στα μοντέλα Grand Fondo και Teammachine.

Τόσο η σχεδίαση όσο και το βάρος, μαζί με την απορροφητικότητα και τα επίπεδα ακαμψίας του νέου μοντέλου, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα της BMC, δημιουργούν ένα μοντέρνο ποδήλατο δρόμου, ικανό να αντεπεξέλθει εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες. Πλην των τεχνολογιών TCC και D-Shaped, που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, το καινούργιο μοντέλο διακρίνεται και για τις νέες τεχνολογίες Dual Stack και ICS.

csm_Roadmachine-landing-771x480-integration_d8cdda5e48

Με την τεχνολογία Dual Stack, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει είτε μια αγωνιστική θέση οδήγησης, στα πρότυπα του Teammachine, είτε μια πιο άνετη και όρθια θέση, στα πρότυπα του Grand Fondo, αρκεί να αλλάξει τα ειδικά κωνικά καπάκια κάτω από τον λαιμό – ψηλό ή χαμηλό – και προσθέτοντας ή αφαιρώντας αποστάτες να επιτύχει την βέλτιστη – γι’ αυτόν – θέση.

Με την τεχνολογία ICS, όλα τα σχετικά καλώδια, μαζί με το junction box για την Di2, δρομολογούνται εσωτερικά του λαιμού και του πιρουνιού, προσθέτοντας στην αισθητική και την αεροδυναμική απόδοση. Το καλύτερο όλων όμως είναι, πως αυτή η σχεδίαση επιτρέπει την αλλαγή λαιμού χωρίς την αφαίρεση όλων των καλωδίων. Επίσης, με ειδικούς aftermarket αντάπτορες, ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει μπροστά από τον λαιμό κάποια βάση στήριξης για head unit ή action camera.

Εξαιτίας της χρήσης δισκόφρενων, και όχι για την βελτίωση της ακαμψίας, οι τροχοί εδράζονται σε περαστούς άξονες 100 mm εμπρός και 142 mm πίσω. Οι μηχανικοί της BMC ισχυρίζονται πως με τους άξονες βελτιώνεται σημαντικά η ευθυγράμμιση της δισκόπλακας με τη δαγκάνα, ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο η τριβή. Τέλος, για τη βελτίωση της αισθητικής (ποδήλατο δρόμου είναι, όχι …mtb) οι λεβιέδες που σφίγγουν τους περαστούς άξονες είναι αποσπώμενοι.

Η διαθεσιμότητα και οι τιμές του νέου μοντέλου της BMC δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Περισσότερα μόλις το δούμε από κοντά και το οδηγήσουμε στα τέλη του μηνός στην Αυστρία. Stay tuned!

Δείτε επίσης

Carapaz

O Richard Carapaz εκτός Vuelta a Espana

Δεν θα συμμετάσχει στη Vuelta o Carapaz λόγω τραυματισμού Ο ανηφορίστας από το Εκουαδόρ κι ...

Vuelta

O sir Bradley Wiggins μας δίνει τις προβλέψεις του για τη Vuelta 2019

Ο cycling expert του Eurosport Bradley Wiggins δίνει τα προγνωστικά του για τη Vuelta Νικητής ...

Cargo Bike

Σε ανοδικές τάσεις η αγορά των Cargo Bike στην Ευρώπη

Τα Cargo Bike κερδίζουν έδαφος Με τις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις να προσπαθούν να περιορίσουν την ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest