Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Ο νέος τροχός ENVE SES Disc: Απογείωση!
enve ses disc

Ο νέος τροχός ENVE SES Disc: Απογείωση!

Η ENVE παρουσίασε κλειστό τροχό για χρονόμετρο

Όταν η αεροδυναμική απόδοση είναι το ζητούμενο και η μέση ωριαία ταχύτητα ξεπερνάει τα 43χλμ/ώρα μία είναι η λύση: ENVE SES Disc!

Πολλοί θα αναρωτηθούν το λόγο για τον οποίο η αμερικανική εταιρεία ENVE άργησε τόσο πολύ στο να παρουσιάσει έναν κλειστό carbon τροχό για χρονομετρική χρήση. Γιατί πολύ απλά ήθελε να δημιουργήσει έναν τροχό που θα αποτελούσε ένα βήμα προς τα εμπρός στον τομέα της απόδοσης και της οδηγικής ποιότητας συγκρητικά με το κορυφαίο μοντέλο SES 7.8. 

Για να το καταφέρει χρειάστηκαν 5 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών και σύμφωνα με τις αναφορές και τα νούμερα των εργαστηριακών μετρήσεων το αποτέλεσμα τους δικαίωσε καθώς ο νέος τροχός SES Disc είναι ο γρηγορότερος τροχός της αγοράς αυτή τη στιγμή.

Για να επιτευχθεί η κορυφαία απόδοση του τροχού ENVE SES Disc η αμερικανική εταιρεία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση εκτός από το κομμάτι της αεροδυναμικής απόδοσης σε σημαντικούς τομείς όπως η συμβατότητα με ελαστικά tubeless, η ανθεκτικότητα, η αξιοπιστία και η απόδοση κατά το φρενάρισμα.

 

enve ses disc

 

Όπως όλα τα προϊόντα της σειράς SES, έτσι και ο τροχός SES Disc σχεδιάστηκε με τη χρήση του πιο σύγχρονου αναλυτικού software, Computational Fluid Dynamics, από τον κορυφαίο αεροδυναμιστή του χώρου και βασικό συνεργάτη της ENVE, τον Βρετανό Simon Smart της Smart Aero Technology. Τα πρωτότυπα αξιολογήθηκαν στην αεροδυναμική σήραγγα της Mercedes-AMG Formula One με το τελικό σχήμα του τροχού να προσφέρει κορυφαία αεροδυναμική απόδοση σε υψηλές ταχύτητες κίνησης άνω των 43χλμ/ωρα.

enve ses disc

Ο τροχός ENVE SES Disc κατασκευάζεται με τη μέθοδο «one-piece molded», δηλαδή βγαίνει από το καλούπι σε ένα κομμάτι ώστε να μην υπάρχουν ενώσεις για χάρη της ανθεκτικότητας και της εξοικονόμησης πολύτιμων γραμμαρίων. Ακόμα και το «παραθυράκι» για την υποδοχή της βαλβίδας (molded valve window) έχει διαμορφωθεί μέσα στο καλούπι ώστε να μη χρειαστεί να τρυπηθεί το carbon και να επηρεαστεί αρνητικά η συνοχή και η δομική ακεραιότητα της κατασκευής.

enve ses disc

Κάθε τροχός συνοδεύεται από ειδικό αντάπτορα για τη βαλβίδα προσθέτοντας στην ευχρηστία.

 

enve ses disc

Επίσης, μαζί με τον τροχό προσφέρονται και ειδικά αυτοκόλλητα που κλείνουν το «παραθυράκι» για χάρη της αεροδυναμικής.

 

Ο τροχός ENVE SES Disc προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: μία για συμβατικά φρένα και μία για δισκόφρενα. Και οι δύο εκδόσεις είναι συμβατές με ελαστικά tubeless και διαθέτουν όμοιες διαστάσεις και βάρος. Το εξωτερικό φάρδος ανέρχεται στα 27,5 χιλιοστά και το εσωτερικό στα 18,5 χιλιοστά. Το βάρος ανέρχεται στα 1225γρ.
Περισσότερες πληροφορίες: www.enve.com 
Αντιπρόσωπος: www.gatsoulis.gr

Δείτε επίσης

αυτοκινητοβιομηχανία και ηλεκτρικό ποδήλατο

Η αυτοκινητοβιομηχανία στο χώρο του ηλεκτρικού ποδηλάτου

Οι εταιρείες αυτοκινήτων κάνουν την είσοδό τους στο χώρο του ποδηλάτου Η ανακοίνωση της απόκτησης ...

SKS Airstep

Βραβείο σχεδιασμού για την SKS Airstep

Η ολοκαίνουργια πρόταση της SKS αλλάζει τα δεδομένα Η SKS Airstep κέρδισε το ειδικό βραβείο ...

CERVELO RCA

Cervelo RCA: Το όνειρο κάθε «ανηφορίστα»! 

Cervelo RCA: Όταν το κόστος περνάει σε δεύτερη μοίρα… Δοκιμάζουμε το Cervelo RCA, το ακριβότερο ...

Pin It on Pinterest