Home | Αρχική | H Campagnolo παρουσίασε υδραυλικά δισκόφρενα

H Campagnolo παρουσίασε υδραυλικά δισκόφρενα

Campagnolo Disc Brake Project!

Μετά από πολλές εικασίες από δημοσιογράφους και ποδηλάτες η Campagnolo παρουσίασε, επιτέλους, την πολυαναμενόμενη γκάμα περιφερειακών εξαρτημάτων για χρήση δισκοφρένων.

Δίνοντας έμφαση στη διασφάλιση της ποιότητας και της αξιοπιστίας του τελικού προϊόντος, η Campagnolo κατόρθωσε, μετά από εκτεταμένες έρευνες και πολύωρες δοκιμές από επαγγελματίες αναβάτες, να δημιουργήσει μία σειρά περιφερειακών εξαρτημάτων που φέρουν επάξια τον περίφημο τίτλο «Campagnolo Corretto».

Η ιταλική εταιρεία δεν ήταν μόνη της σε αυτό το εγχείρημα. Σε συνεργασία με την Magura, οι μηχανικοί της Campagnolo χρησιμοποίησαν την υπάρχουσα τεχνολογία υδραυλικών δισκοφρένων της κορυφαίας γερμανικής εταιρείας, ώστε η απόδοση των δισκοφρένων να είναι ανάλογη με την απόδοση των υπολοίπων περιφερειακών.

Ξεκινώντας από τις λεβιεδομανέτες, η κορυφαία επιλογή ακούει στο όνομα H11 και είναι διαθέσιμη για μηχανικές και ηλεκτρονικές αλλαγές EPS. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν carbon μανέτα.
Μεσαία επιλογή αποτελούν οι λεβιεδομανέτες Potenza 11 Ergopower και είναι κατασκευασμένες με αλουμινίου μανέτα και εσωτερικό μηχανισμό ειδικά σχεδιασμένο για χρήση με τη μηχανική σειρά Potenza 11.

Για να διασφαλιστεί η εργονομία σε υψηλά επίπεδα, οι μηχανικοί της Campagnolo μπόρεσαν να «χωρέσουν» το υδραυλικό κύκλωμα (ίδιο και στις δύο επιλογές Η11 και Potenza 11) στο εσωτερικό των μανετών, προσθέτοντας μόλις 8 χιλιοστά στο ύψος των hoods – συγκριτικά με τις λεβιεδομανέτες για μηχανικά φρένα.

Επίσης, οι νέες λεβιεδομανέτες για υδραυλικά δισκόφρενα είναι πλήρως ρυθμιζόμενες με την τεχνολογία AMS (Adjustable Modulation System) και τη χρήση ενός μικρού εργαλείου allen key 2.5mm.
Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται με την ίδια ακρίβεια και τις ίδιες τεχνολογίες Ultra-Shift (για τη μηχανική) και Multishift (για την ηλεκτρονική).

Oι δαγκάνες είναι κατασκευασμένες από forged αλουμίνιο και διαθέτουν ειδική σχεδίαση flat mount, ώστε να μη χρειάζονται αντάπτορες. Η απουσία αυτών ενισχύει την ακαμψία του συστήματος, εξοικονομεί βάρος και βελτιώνει την αισθητική. Η μπροστινή δαγκάνα είναι διαθέσιμη μόνο για χρήση δισκοφρένου 160 χιλιοστών ενώ η πίσω δαγκάνα διατίθεται σε δύο εκδόσεις – για χρήση δισκοφρένου 160 και 140 χιλιοστών.
Τα πανάλαφρα και πανίσχυρα πιστόνια 22 χιλιοστών κατασκευάζονται από φαινολική ρητίνη, που έχει επιλεγεί για τις θερμικές ιδιότητές της, ώστε να παρέχει άφθονη μεταφορά ισχύος στα τακάκια.
Ο σχεδιασμός του φρένου ενσωματώνει ένα μαγνητικό ελατήριο στα έμβολα που εξαλείφει την ανάγκη για μηχανικά ελατήρια ανάμεσα στα τακάκια και εγγυάται ταχύτερη επαναφορά.
Η επαναφορά, ή η επιστροφή, εξασφαλίζει ομαλό και αποτελεσματικό πεταλάρισμα χωρίς τριβές, με την απόσταση των 0,4-0,6 χιλιοστών ανάμεσα στα τακάκια και τις δισκόπλακες να αποτελεί σημείο αναφοράς.
Τα οργανικά τακάκια είναι εξαιρετικά ανθεκτικά στη θερμότητα και παρέχουν ομοιόμορφη και σταθερή απόδοση φρεναρίσματος σε όλες τις κλιματικές συνθήκες. Το πλαίσιο στο οποίο τοποθετούνται τα τακάκια είναι κατασκευασμένο από χάλυβα για να επιτευχθεί η βέλτιστη ακεραιότητα του συστήματος. Επίσης, τα τακάκια έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να διευκολύνουν τη γρήγορη τοποθέτηση των τροχών, «οδηγώντας» τα δισκόφρενα στη σωστή θέση κατά την τοποθέτηση των τροχών.

Οι δισκόπλακες που συμπληρώνουν το σετ των υδραυλικών φρένων της Campagnolo έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την απόδοση και την ασφάλεια. Διαθέτουν κυκλικό τελείωμα στις άκρες και υψηλή αντοχή στη θερμότητα.

Η Campagnolo θέλοντας να δώσει λύση σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αρκετοί αναβάτες, που έχουν επιλέξει πλαίσιο συμβατό με δισκόφρενα και 142×12 οπίσθιο τρίγωνο, παρουσίασε έναν καινούργιο δισκοβραχίονα, με την ονομασία H11, ο οποίος είναι συμβατός με Super Record, Record και Chorus, όπως και μία πιο οικονομική έκδοση Potenza 11. Η νέα σχεδίαση του δισκοβραχίονα, και στις δύο εκδόσεις H11 και Potenza, διασφαλίζει μεγαλύτερη απόσταση από τα chainstays, χωρίς να επηρεαστεί το Q-Factor.
H ιταλική εταιρεία Campagnolo ισχυρίζεται πως τα καινούργια υδραυλικά δισκόφρενα επιβραδύνουν γρηγορότερα από τον ανταγωνισμό σε ποσοστό από 23-26% σε βρεγμένο οδόστρωμα και από 4-55% σε στεγνό. Επίσης είναι τα ελαφρύτερα της αγοράς.
Αντιπρόσωπος: www.racingcycles.eu

Δείτε επίσης

Ο Marcel Kittel εγκατέλειψε το Tour de France

Άτυχος ο γερμανός σπρίντερ Marcel Kittel Μετά από πτώση στο 17ο εταπ 183χλμ, από το ...

LOOK 796 Monoblade: Γαλλικός πύραυλος!

«Narrow is Aero» Δοκιμάζουμε το LOOK 796 Monoblade, το κορυφαίο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας στην ...

MBike Strava

MBike Strava Club: Γιώργος Αντωνόπουλος

Παρουσιάζουμε κάθε εβδομάδα τον “Ποδηλάτη της Εβδομάδας” Το MBike Strava Club μόλις δημιουργήθηκε αλλά ήδη ...

Pin It on Pinterest