fbpx
Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | ROAD | Bianchi Sempre 105 10sp Compact

Bianchi Sempre 105 10sp Compact

To πρώτο μου αγωνιστικό

Μια εταιρία που δε χρειάζεται συστάσεις – από τις αγαπημένες μας στο ΜΒΙΚΕ – με μοντέλα για όλες τις κατηγορίες σοβαρών αναβατών. Αυτήν τη φορά δοκιμάζουμε μία από τις αγωνιστικές της προτάσεις, το Sempre.

Πρόκειται ίσως για ένα από τα… παρεξηγημένα μοντέλα της εταιρίας καθώς, εξαιτίας της χαμηλότερης τιμής του, πολλοί το τοποθετούν κάτω από το Infinito χωρίς όμως να προσέξουν πως το χαρακτηριστικό του είναι το B4P και όχι το C2C που διακρίνει το Infinito.

 B4P λοιπόν ή αλλιώς Born for Performance, το Sempre υποστηρίζει απόλυτα τον χαρακτηρισμό του. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα αγωνιστικό πλαίσιο, φτιαγμένο για επιδόσεις και διακρίσεις στους αγώνες δρόμου. Ένα ποδήλατο ελαφρύ, άμεσο, ακριβές, έτοιμο να ανταποκριθεί και να επιτεθεί στην παραμικρή προσταγή του αναβάτη.

Ουσιαστικά το Sempre αποτελεί την οικονομική επιλογή ενός Oltre, του κορυφαίου αλλά και πανάκριβου αγωνιστικού μοντέλου της ιταλικής εταιρίας.

Διακρίνεται από τα ίδια σχεδόν χαρακτηριστικά: σκελετός carbon, γεωμετρία καθαρά αγωνιστική, «κούτσουρο» στο δρόμο, με έμφαση όχι στις αισθητικές λεπτομέρειες αλλά στο πώς θα βγάλει στο δρόμο τη δύναμη του αναβάτη του. Όχι φυσικά πως δεν είναι όμορφο – πιστεύουμε πως ακόμη κι αν προσπαθήσουν, οι σχεδιαστές της Bianchi δεν μπορούν να φτιάξουν ποδήλατο που να μην… κλέβει καρδιές.

 

Στο δρόμο
Το πλαίσιο carbon είναι τύπου monocoque, κατασκευασμένο για επιδόσεις. Αν και δε θα το χαρακτήριζε κανείς άνετο, δεν είναι και κουραστικό στην οδήγηση. Ειδικά για τους νέους στην ηλικία αναβάτες – στους οποίους (χωρίς παρεξήγηση) απευθύνεται ουσιαστικά, δεν πρόκειται σε καμιά περίπτωση να τους ταλαιπωρήσει καθώς θα είναι τόσο απασχολημένοι με το να… επιταχύνουν ώστε δεν πρόκειται να προσέξουν πως είναι τόσο άκαμπτο ώστε σε κάνει να μετράς μία μία τις ανωμαλίες του δρόμου.

Η τεχνολογία Ultra thin seat stays, εγγυάται μείωση του βάρους ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει ακαμψία καθώς το πλαίσιο είναι παχύ στα σημεία που είναι απαραίτητο.

Από την άλλη, η ακαμψία αυτή, εγγυάται και τις απόλυτες επιδόσεις. Το ποδήλατο «ακούει» εντολές και τις εκτελεί με χειρουργική ακρίβεια. Αρκεί να σηκωθείτε από τη σέλα, να ανεβάσετε δύο ταχύτητες και να καταλάβετε τι εννοούμε όταν λέμε… άμεσο.

Στις στροφές τα πάει περίφημα – ιταλικό γαρ – και στις κατηφόρες θα χρειαστεί να επιστρατεύσετε όλα σας τα αποθέματα θάρρους καθώς κινείται πραγματικά γρήγορα.

 

Ο εξοπλισμός
Αν και το βρίσκουμε σε αρκετές εκδόσεις – από SRAM red και Ultegra Di2 έως Veloce, Ultegra και 105 – θεωρούμε πως η έκδοση 105 αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές καθώς, με μια χαμηλή αρχική τιμή κτήσης, αποκτά κάποιος ένα «καθαρόαιμο αγωνιστικό» και στη συνέχεια, όταν χρειαστεί προχωρά σε επιμέρους αναβαθμίσεις – εάν και εφόσον τις επιθυμεί.

Αν ο αναβάτης είναι αγωνιζόμενος – ουσιαστικά σε αυτήν την κατηγορία απευθύνεται – μπορεί στη συνέχεια να αναβαθμίσει σε κάτι επιπέδου Ultegra ή και Dura Ace, με τους αντίστοιχους πάντα τροχούς, έχοντας και πάλι ξοδέψει λιγότερα από ένα Oltre με αντίστοιχο εξοπλισμό.

Αν αξίζουν τα επιπλέον χρήματα του Oltre; Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή. Όπως όλοι ξέρετε, από ένα σημείο και πάνω, η διαφορά της τιμής δεν ανταποκρίνεται ακριβώς και στη διαφορά στην απόδοση. Για παράδειγμα, για ένα ποδήλατο 10% καλύτερο μπορεί να χρειαστεί να πληρώσεις διαφορά τιμής 50%. Αυτό όμως είναι το τίμημα αν χρειάζεσαι αυτό το 10% παραπάνω.

Σε απόλυτες τιμές ναι, το Oltre φυσικά είναι καλύτερο ποδήλατο – είναι ένα από τα καλύτερα ποδήλατα στον κόσμο σήμερα. Όμως το Sempre μοιάζει μια πιο ολοκληρωμένη και λογική επιλογή.

Με ένα λογικό αντίτιμο κτήσης, προσφέρει ένα αγωνιστικό σύνολο έτοιμο να υπηρετήσει τον αναβάτη του και να τον φέρει στο βάθρο. Αν πάλι είστε απλός χομπίστας, είναι το ποδήλατο που θα σας κάνει να νιώσετε σαν τους ποδηλάτες που θαυμάζετε.

Προσοχή όμως, δεν είναι ένα ποδήλατο για τις βόλτες της Κυριακής. Αυτό το κάνει καλύτερα ένα Infinito ή ένα Impulso. Με το Sempre επενδύετε σε μια «αγωνιστική μηχανή» και μόνο έτσι πρέπει να το αντιμετωπίσετε.

Ένα γνήσιο, ιταλικό καθαρόαιμο με το διακριτικό «Made in Italy» κολλημένο στο σκελετό του. Viva italia!

Moυ αρέσει!
* Η αμεσότητα, η ακαμψία, το χαμηλό βάρος
* Η κατευθυντικότητα
* Ο τρόπος που σκαρφαλώνει στις ανηφόρες
* Τα χρώματα

Δε μου αρέσει
*
Για χρήση «βόλτα παραλία» με φίλους και κουβέντα…

Χαρακτηριστικά
Πλαίσιο: carbon, BB30, UTSS – ultra thin seat stay
Πηρούνι: FC09-Alu Carbon B4P 1.1/8
Χειριστήρια: Shimano 105 10sp
Εμπρός – Πίσω Ντεραγιέ: Shimano 105 10sp
Δισκοβραχίονας: FSA Gossamer Compact BB30, 50/34T
Φρένα: FSA Gossamer με λογότυπο reparto corse
Τροχοί: Maddux RX5.1 lite, με λογότυπο reparto corse
Ελαστικά: Hutchinson Equinox2 700×23
Σέλα: Selle San Marco Ponza Power Arrowhead
Παγουροθήκη: Elite Paron Race
Χρώματα: Πράσινο (Bianchi), Kόκκινο – λευκό, Κίτρινο – λευκό
Μεγέθη: 47, 50, 53, 55, 57, 59, 61

Τιμή: 2350 €. Αντιπρόσωπος: Κυκλοποδηλατική ΑΕ, τηλ.: 2310-535821

 

Δείτε επίσης

Shimano Ultegra Di2 R8050

Shimano Ultegra Di2 R8050

Δοκιμάζουμε την 3η γενιά της ηλεκτρονικής σειράς Ultegra Di2 την Shimano Ultegra Di2 8050 που είναι πιο ελκυστική και ποθητή από ποτέ!

Kona Wheelhouse

KONA Wheelhouse: Το ατσάλι ζεί!

Δοκιμάζουμε το Kona Wheelhouse, ένα σύγχρονο ποδήλατο δρόμου με δισκόφρενα και ατσάλινο πλαίσιο Reynolds 853

Bianchi Aria

Bianchi Aria: Η ιταλική παράδοση σε τιμή έκπληξη!

Bianchi Aria: φτιαγμένο για αγώνες Το Βianchi Aria είναι ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα ...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Pin It on Pinterest