fbpx
Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Το νέο Bianchi Aria e-Road
BIANCHI ARIA E-ROAD

Το νέο Bianchi Aria e-Road

Bianchi Aria e-Road: Δύναμη για όλους!

Με το λανσάρισμα του Aria e-Road η Bianchi εμπλουτίζει την γκάμα των e-bikes με ένα carbon μοντέλο αεροδυναμικής σχεδίασης υψηλών επιδόσεων.

Με μία πρώτη ματιά το Aria e-Road δεν διαφέρει καθόλου από το Aria Disc καθώς καταφέρνει να κρύψει καλά τα επιπλέον κιλά που του προσθέτει το σύστημα της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Το πλαίσιο διατηρεί την αεροδυναμική σχεδίαση χάρη στην επιλογή του συστήματος IPD (Inner Power Drive) το οποίο εξέλιξε η Bianchi ειδικά για το νέο της μοντέλο.

BIANCHI ARIA E-ROAD

Το σύστημα IPD χρησιμοποιεί το πανίσχυρο μοτέρ X35V.2 M1 36V/250W της Ebikemotion το οποίο βρίσκεται στο εσωτερικό του οπίσθιου κέντρου. Εκτός από τα 40Nm ροπής που παράγει, το συγκεκριμένο μοτέρ διακρίνεται για το χαμηλό βάρος και τις μικρές του διαστάσεις.

BIANCHI ARIA E-ROAD

Το μοτέρ X35V.2 M1 36V/250W τροφοδοτείται από μπαταρία 250W – φάρδους 40 χιλιοστών – της Panasonic, η οποία είναι καλά κρυμμένη στο εσωτερικό του seat tube. Η υποδοχή για τη φόρτιση της μπαταρίας εντοπίζεται στην πάνω μεριά του downtube, στο ύψος της μεσαίας τριβής για τη διευκόλυνση της διαδικασίας. Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας απαιτούνται, σύμφωνα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή, περίπου τέσσερις ώρες.

BIANCHI ARIA E-ROAD

«Highlight» του Aria e-Road αποτελεί το ηλεκτρονικό σύστημα iWOC One το οποίο είναι τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του toptube και εκτός του ότι ενεργοποιεί το σύστημα με το πάτημα του σχετικού κουμπιού, πληροφορεί τον αναβάτη για τα επίπεδα ενέργειας της μπαταρίας. Ταυτόχρονα, είναι υπεύθυνο για την ασύρματη σύνδεση του συστήματος με smartphone όπου μέσα από την ειδική εφαρμογή της Ebikemotion ο αναβάτης μπορεί να λάβει σημαντικές πληροφορίες για τη λειτουργία του συστήματος IPD, να καταγράψει τη διαδρομή με GPS ή να προγραμματίσει τα επίπεδα ηλεκτρικής υποβοήθησης του συστήματος βάση της καρδιακής του συχνότητας (ορίζοντας το max HR) ώστε να παραμείνει στις επιθυμητές ζώνες προπόνησης.

Η προσθήκη του συστήματος IPD επιβαρύνει το ποδήλατο με 3,5 κιλά (μοτέρ, μπαταρία, iWOC One και όλα τα σχετικά καλώδια) και είναι σχεδιασμένο να αποδίδει τη μέγιστη ηλεκτρική υποβοήθηση όταν η ταχύτητα κίνησης του ποδηλάτου κυμαίνεται από 15 έως 25 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή, το μοτέρ, όταν δεν είναι σε λειτουργία, δεν επιβαρύνει αρνητικά το ρολάρισμα του ποδηλάτου. 

BIANCHI ARIA E-ROAD

Το νέο Bιanchi Aria e-Road είναι διαθέσιμο σε επτά μεγέθη (47, 50, 53, 55, 57, 59 και 61) και σε μία complete έκδοση με περιφερειακά Ultegra R8000 της Shimano και τροχούς Vision Trimax 30 Disc.
Αντιπρόσωπος: www.bianchi.gr

Δείτε επίσης

XTR M9100

Δοκιμάζουμε τη «12άρα» XTR M9100 της Shimano

XTR M9100: Καταπληκτική! Η νέα σειρά XTR M9100 της Shimano απέκτησε 12 ταχύτητες, έχασε βάρος, ...

Διασχίζοντας 17 χώρες με ποδήλατο

Η ελληνική συμμετοχή στο Transcontinental Race Φυσικοθεραπευτής, ετών 32, ποδηλάτης. Επίμονος, δυναμικός, με πείσμα και ...

Γύρος Γαλλίας 2018: O Omar Fraile νικητής του 14ου ετάπ

Χωρίς αλλαγές η γενική κατάταξη Ο ισπανός αναβάτης της Astana Omar Fraile Matarranz πέτυχε σήμερα ...

Pin It on Pinterest