ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ

Η δύναμη του μυαλού (ΙΙ)

Στο προηγούμενο άρθρο μάθαμε πώς να έρχεστε στο Α΄ επίπεδο μετρώντας από το 10 έως το 1. Αν θέλετε να είστε σίγουροι ότι θα μένετε στο Α΄ επίπεδο για περισσότερη ώρα και με μεγαλύτερη σιγουριά και ότι δε θα χάσετε αυτό το επίπεδο, εμείς θα σας δώσουμε... 29/12 ...»
  • Walking on the wild side

    Το trekking και το hiking, η πεζοπορία δηλαδή στα ελληνικά, είναι μια υπαίθρια δραστηριότητα σε φυσικό περιβάλλον, συνήθως σε μονοπάτια και μικρούς δρόμους. 17/12 ...»
  • Η δύναμη του μυαλού (Ι)

    Όλοι οι άνθρωποι, όχι μόνο οι αθλητές, μπορούν να γεμίσουν τη ζωή τους με τύχη και επιτυχία έχοντας το σώμα τους υγιές, καθώς επίσης και να ενισχύσουν την ψυχολογική τους κατάσταση με τη βοήθεια ενός ψυχολογικού προγράμματος. 30/11 ...»
  • Yoga 3

    Μετά τις ασκήσεις για τον κορμό, θα δείξουμε 3 δυναμικές ασκήσεις για τα πάνω άκρα. 23/11 ...»
  • Yoga 2 - 3 Ασκήσεις για τον κορμό

    Γιόγκα στην ινδική διάλεκτο των σανσκριτικών σημαίνει ένωση. Οι στάσεις της γιόγκα - γνωστές ως ασάνας - ενοποιούν τη σκέψη, το σώμα και την αναπνοή ώστε να λειτουργούν όλα μαζί ως σύνολο. 15/10 ...»
  • Yoga

    Μια στάση ζωής; Η εναλλακτική μορφή άσκησης 28/9 ...»
  • Παραλία, φραπέ και κολύμπι;

    Έχετε βαρεθεί απλά να συνοδεύετε τους φίλους σας σε multisport αγώνες, χωρίς να μπορείτε να συμμετέχετε κι εσείς; Σκέφτεστε: «Ήταν ανάγκη να έχει και κολύμπι; Αν ήταν μόνο ποδήλατο ή/και τρέξιμο θα έμπαινα κι εγώ;…» 6/9 ...»
  • Πόνος στο δικέφαλο; Κανένα πρόβλημα

    Μια από τις πιο συχνές ενοχλήσεις για τους ποδηλάτες βρίσκει τον εχθρό της σε λίγα απλά βήματα. 17/6 ...»
  • Μέγιστη απόδοση με μικρότερα διαλείμματα

    Αν κάνετε βάρη, ήρθε ο νέος τρόπος να αντιμετωπίσετε την προπόνησή σας. Μικρύνετε τα διαλείμματα για να μεγαλώσει η απόδοση! 13/4 ...»
  • 5 βασικές ασκήσεις με βάρη που όλοι οι ποδηλάτες πρέπει να κάνουν

    Η προπόνηση με βάρη είναι πολύ σημαντική για τους ποδηλάτες, τόσο για αυτούς που ασχολούνται με τον πρωταθλητισμό όσο και για τους χομπίστες. Όσοι ξοδεύουν χρόνο στο γυμναστήριο θα αποκομίσουν τέτοια οφέλη όπως την αναγκαία δύναμη για την πρώτη κατηγορία... 16/3 ...»
  • Συναρμογή από το Α στο Ω

    Η συναρμογή είναι η βάση κάθε ανθρώπινης κίνησης και είναι υπεύθυνη για την εκμάθηση, την κατεύθυνση και την προσαρμογή των κινήσεων. 23/6 ...»
  • Kλείσε τον κύκλο

    H κυκλική προπόνηση είναι η αγαπημένη προπονητική μέθοδος για τους περισσότερους αθλητές στην περίοδο της προετοιμασίας τους. Όλοι μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα οφέλη της, αντικαθιστώντας τα κλασικά βάρη με την αποδοτικότερη κυκλική προπόνηση. 18/5 ...»