Home | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | Μπισκότα βρώμης με μέλι (χωρίς αλεύρι, ζάχαρη και βούτυρο)

Μπισκότα βρώμης με μέλι (χωρίς αλεύρι, ζάχαρη και βούτυρο)

Την παρακάτω συνταγή για μπισκότα βρώμης μου τη σύστησε μια φίλη, η Κωνσταντίνα, spinning instructor και συναθλήτρια ποδηλασίας. Με βάση τους τη βρώμη, και όχι επεξεργασμένα άλευρα, δίνουν σύνθετους υδατάνθρακες.

 

Υλικά

· Βρώμη 300γρ. (2,5 κούπες καφέ για νέσκαφε)

· 1 ώριμη μπανάνα κανονικού μεγέθους ή 1 κανονικού μεγέθους μήλο (ό,τι σας αρέσει καλύτερα)

· 80γρ. μέλι (2 κουταλιές σούπας γεμάτες-γεμάτες και να το αφήσετε να τρέξει όλο)

· 20γρ. ελαιόλαδο (4 κοφτές κουταλιές σούπας)

· 150γρ. ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας ή 150γρ. chocholate chips (μπορείτε να προσθέσετε και σταφίδες)

· Χύμο από ένα μικρό πορτοκάλι

· 1 βανίλια

· 1 κουταλάκι σόδα

· 1 κουταλάκι μπέικιν

· λίγη κανέλα

 

Εκτέλεση

1. Πρώτα πολτοποιείτε το φρούτο που έχετε επιλέξει (μπανάνα ή μήλο).

2. Μετά, αν το μέλι σας είναι πηχτό, το ζεσταίνετε ελαφρώς για να υγροποιηθεί και να ανακατεύεται ευκολότερα.

3. Αλέθετε τη μισή ποσότητα βρώμης (ή και ολόκληρη αν προτιμάτε) για να πλάθονται καλύτερα τα μπισκότα.

4. Βάζετε σε μία λεκανίτσα το πολτοποιημένο φρούτο,το μελι,το ελαιόλαδο και ανακατεύετε τα υλικά είτε στο χέρι είτε στο μίξερ για ευκολία.

5. Ακολούθως προσθέτετε τη σόδα,τη βανίλια, το μπέικιν και την κανέλα και ανακατεύετε.

6. Άφου ανακατευτούν καλά προσθέτετε σιγά-σιγά τη βρώμη και παράλληλα, σιγά-σιγά το χυμό πορτοκαλιού. (Η βρώμη λειτουργεί όπως το αλεύρι οπότε μην την προσθέσετε όλη μαζι με την μία.)

7. Τέλος, προσθέτετε τους ξηρούς καρπούς, τις σταφίδες ή τη σοκολάτα και ανακατεύετε για τελευταια φορά.

8. Πλάθετε μικρές μπαλίτσες και τις «πατάτε» με τις παλάμες σας να απλώσουν και να μοιάζουν με μπισκότο (Δεν φουσκώνουν ιδιαίτερα με το ψήσιμο, έτσι μπορείτε να υπολογίσετε πώς θα βγουν από την αρχή).

9. Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 10-12 λεπτά.

10. Τα αφήνετε να κρυώσουν καλά και… βουρ!!!!!

 

Διατροφική ανάλυση (κατά προσέγγιση)

Διατροφική ανάλυση (κατά προσέγγιση)

Ένα μπισκότο 20g περιέχει 10g υδατάνθρακες, 2g πρωτεΐνη και 3g λιπαρά αποδίδοντας περίπου 75kcal.

 

* Προσθέστε μπανάνα και πορτοκάλι για αντιοξειδωτικά (και καλύτερη διατήρηση) καθώς και ξηρούς καρπούς για πολύτιμα λιπαρά οξέα και ιχνοστοιχεία.

* Μπορείτε να πάρετε μαζί σας μερικά στην προπόνηση, ανάλογα τη διάρκειά της και το μέγεθος που θα τα φτιάξετε.

Καλη επιτυχία!

Δείτε επίσης

Φτιάξε το δικό σου ενεργειακό ποτό!

Εύκολα και οικονομικά! Το ενεργειακό ποτό είναι απαραίτητο στην ποδηλασία γιατί παρέχει στον οργανισμό ενέργεια ...

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Τι να προτιμήσω

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Τι να επιλέξω;

dinkel bread

Ψωμί Ντίνκελ Το θαυματουργό!

Φτιάχνοντας ψωμί ντίνκελ για δύναμη και απόλαυση!

Αφήστε μια απάντηση

Pin It on Pinterest