Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Το νέο μοντέλο TIME Alpe d” Huez 01

Το νέο μοντέλο TIME Alpe d” Huez 01

New Time has come!

Η κορυφαία γαλλική εταιρεία TIME παρουσίασε το ολοκαίνουργιο «ανηφορίστικο» μοντέλο με την ονομασία Αlpe d’ Ηuez 01 – από την εικονική ανάβαση των γαλλικών άλπεων.

Το πολυαναμένο «ανηφορίστικο» μοντέλο της TIME είδε επιτέλους τα φώτα της δημοσιότητας με το αποτέλεσμα, αντικειμενικά, να είναι εντυπωσιακό!
Το νέο μοντέλο Alpe d’ Huez 01 αντικαθιστά το μοντέλο Izon στην γκάμα της γαλλικής εταιρείας και, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της TIME, είναι το ελαφρύτερο πλαίσιο που έχουν κατασκευάσει μέχρι σήμερα.

Η TIME είναι η μοναδική εταιρεία που έχει εξουσιοδοτηθεί να χρησιμοποιεί το όνομα Alpe d’ Huez από τον Δήμαρχο του Huez, κ. Jean-Yves Noyrey.

Το βάρος του πλαισίου Alpe d’ Huez 01 ανέρχεται μόλις στα 840γρ. (μέγεθος S) όταν αντίστοιχα, στο ίδιο μέγεθος, το βάρος του Izon είναι 920γρ. και του αεροδυναμικού Scylon στα 950γρ.

Για να το επιτύχει αυτό η γαλλική εταιρεία εξέλιξε μία τεχνική πλεξίματος των ινών του carbon, η οποία επιτρέπει την αφαίρεση του υφάσματος φινιρίσματος από συγκεκριμένα σημεία του πλαισίου με το τελικό αποτέλεσμα να είναι εμφανές με γυμνό μάτι (downtube), προσδίδοντας ιδιαίτερο look και προδίδοντας την «fabrique a la main» κατασκευή.
Επίσης, στη μείωση του βάρους συμβάλλει και η νέα, λεπτότερη σχεδίαση του seat tube που εξελίχθηκε αποκλειστικά για το νέο πλαίσιο.

Για να δημιουργήσουν όμως το ιδανικό «ανηφορίστικο» πλαίσιο δεν αρκεί το χαμηλό βάρος. Το πλαίσιο πρέπει να είναι άκαμπτο, ώστε να είναι αποδοτικό και να προσδίδει αυτοπεποίθηση στον αναβάτη του να αντιμετωπίσει τις πιο δυνατές προκλήσεις τόσο στην ανηφόρα, παρέχοντας εξαιρετική μεταφορά της δύναμης, όσο και στην κατηφόρα, προσδίδοντας ακρίβεια και αμεσότητα στο χειρισμό.

Στον τομέα της ακαμψίας, τα επίπεδα του νέου πλαισίου Alpe d’ Huez 01 είναι υψηλότερα από αυτά του μοντέλου Izon και χαμηλότερα από αυτά του μοντέλου Scylon. Αναλογικά όμως με το βάρος, το Alpe d ‘ Huez 01 χτυπάει κορυφή στην γκάμα της TIME, ξεπερνώντας σε ποσοστό 25% το Izon και για λίγες μόλις μονάδες το Scylon.

Απόδοση και άνεση
Είναι γνωστό πως η TIME πάντα θεωρούσε την απόδοση και την άνεση έννοιες αδιαχώριστες. Η άνεση επιτρέπει σε έναν αναβάτη να είναι αποδοτικός για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Με αυτήν την πεποίθηση η γαλλική εταιρεία αναπτύσσει διαρκώς καινοτομίες που προσφέρουν άνεση και βελτιώνουν παραδειγματικά την οδηγική εμπειρία. Όποιος έχει οδηγήσει TIME γνωρίζει…

Μαζί με τις πατενταρισμένες τεχνολογίες Aktiv και Vectran η γαλλική εταιρεία έχει εφαρμόσει για πρώτη φορά στο πλαίσιο Alpe d’ Huez 01 τη νέα σχεδίαση Directlink. Το seat tube διαθέτει λεπτότερα τοιχώματα και μικρότερη διάμετρο που σε συνδυασμό με το νέας σχεδίασης κολάρο και το παλουκόσελο των 27,2 χιλιοστών (zero setback), ενισχύουν το φλεξάρισμα και κατά συνέπεια την απορροφητικότητα και την άνεση.

Το νέο μοντέλο Alpe d’ Huez κατασκευάζεται φυσικά με τη μέθοδο RTM που διατηρεί τη διατομική ομοιογένεια και προσδίδει στο πλαίσιο χαρακτηριστική απόδοση και οδηγική συμπεριφορά. Για τη βελτίωση της ακαμψίας έχει γίνει εκτεταμένη χρήση υλικού HM Carbon, σε ποσοστό 60%. Το υπόλοιπο 40% του υλικού αποτελείται από HR/HS Carbon (37%) και Vectran (3%).

Χαρακτηριστικά θα αναφέρουμε πως για την κατασκευή του πλαισίου χρησιμοποιούνται τρία χιλιόμετρα ίνες carbon fiber και απαιτούνται 22 εργατοώρες.

Γεωμετρικά, το νέο μοντέλο Alpe d’ Huez 01 μοιράζεται το επιτυχημένο στήσιμο του μοντέλου Scylon, με μοναδική διαφορά το πιο χαμηλό head tube κατά 9 χιλιοστά.

Από πλευράς κόστους, το μοντέλο Alpe d’ Huez 01 τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της TIME, πάνω και από το μοντέλο Scylon.
Η τιμή του πλαισίου Alpe d’ Huez 01 ανέρχεται στα 4290,00€ (4790,00€ με Aktiv).

Το οικονομικότερο TIME Alpe d’ Huez 21

Μαζί με το κορυφαίο Alpe d’ Huez 01, η TIME παρουσίασε και μία οικονομικότερη έκδοση με την ονομασία Alpe d’ Huez 21 (από τις 21 φουρκέτες της ιστορικής διαδρομής).

Το πλαίσιο Alpe d’ Huez 21 εστιάζει περισσότερο στην άνεση και διαφοροποιείται σε κατασκευή και σχεδίαση.

Για την κατασκευή του Alpe d’ Huez 21, η TIME εισήγαγε για πρώτη φορά ένα νέο υλικό για την ποδηλατική βιομηχανία με την ονομασία Basalt fiber. Αυτό το υλικό χρησιμοποιείται από την Rossignol για την κατασκευή των πέδιλων του σκι και έχει την ιδιότητα να φιλτράρει του κραδασμούς.

Το πλαίσιο του Alpe d’ Huez 21 κατασκευάζεται από υλικό HR/HS Carbon σε ποσοστό 85%. Το υπόλοιπο 15% μοιράζεται σε υλικό HM Carbon (8%) και Basalt (7%).

Σχεδιαστικά, οι διαφορές εντοπίζονται στην περιοχή του head tube και στο παλουκόσελο, το οποίο είναι ένα συμβατικό αλουμινίου παλουκόσελο 27,2 χιλιοστών και συγκρατείται με διαφορετικής σχεδίασης κολάρο. Επίσης, το πλαίσιο είναι βαμμένο και δεν υπάρχουν «γυμνά» σημεία.

Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, το Alpe d” Huez 21 διατηρεί τη μεσαία τριβή τύπου BB386, την εσωτερική δρομολόγηση των καλωδίων και την τεχνολογία CMT στα dropouts – όμοια με το μοντέλο Alpe d” Huez 01.

Όλες αυτές οι ουσιώδεις διαφορές έχουν σαν αποτέλεσμα την προσθήκη βάρους (70γρ.) και την αρνητική επίπτωση στο τομέα της ακαμψίας και της σχετικής αναλογίας (σε ποσοστό 56%) – συγκριτικά με το μοντέλο Alpe d” Huez 01.

Η τιμή του πλαισίου Alpe d’ Huez 21 ανέρχεται στα 2490,00€
Αντιπρόσωπος: KIFISSIA BIKE τηλ.: 210 6232002

Δείτε επίσης

Bianchi Aria

Bianchi Aria: Η ιταλική παράδοση σε τιμή έκπληξη!

Bianchi Aria: φτιαγμένο για αγώνες Το Βianchi Aria είναι ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα ...

pedelecs

Pedelecs: 10 λόγοι για να τα δοκιμάσετε και να τα αγαπήσετε

Τα pedelecs δείχνουν πως είναι το μέλλον της αστικής μετακίνησης Εξαιτίας των pedelecs όλο και ...

Colnago Impact 01

Colnago με ηλεκτρική υποβοήθηση; Κι όμως υπάρχει!

Το Colnago Impact 01 αποτελεί την E – πρόταση της ιταλικής ιστορικής εταιρείας H Colnago ...

Pin It on Pinterest