fbpx
Home | FITNESS | Στην τελική ευθεία πριν το καλοκαίρι

Στην τελική ευθεία πριν το καλοκαίρι

Ελπίζω οι διακοπές του Πάσχα να τελείωσαν με την καλύτερη διάθεση και ξεκούραση. Η αντίστροφη μέτρηση όμως μέχρι το καλοκαίρι ξεκίνησε…

Οι περισσότεροι πιθανά να έχετε μπει σε ρυθμούς άσκησης και ταυτόχρονα ίσως προσπαθείτε να εντάξετε και έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής προκειμένου να νιώσετε  οτι κρατάτε στα χέρια σας και πάλι το κλειδί της ευεξίας και της καλής υγείας.

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να καταφέρετε να προσαρμοστείτε στη νέα περίοδο:

– Οργανώστε το ψυγείο σας και τις προμήθειες τροφίμων με βάση το τελευταίο σας διαιτολόγιο.

– Αρχίστε σιγά-σιγά να αφαιρείτε λιχουδιές από τα σνακ δίνοντας προτεραιότητα σε πιο υγιεινές τροφές (γιαούρτι, φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς).

– Ρυθμίστε τις ώρες φαγητού και τα σνακ με βάση τα ωράρια εργασίας σας και τις δραστηριότητές σας.

– Αν δεν μπορείτε να έχετε σταθερά γεύματα, τουλάχιστον φροντίστε να τρώτε ανά δύο με τρεις ώρες (τρία μεγάλα γεύματα και δύο μικρά) ανάλογα με τα ωράρια εργασίας που έχετε.

– Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα καλό πρωϊνό (σπίτι ή στο γραφείο).

– Φροντίστε πάντα να έχετε μαζί σας υγιεινά σνακ, τα οποία θα σας δώσουν ενέργεια ανάμεσα στα γεύματα.

– Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να πάρετε μαγειρευτό φαγητό από το σπίτι ή το εστιατόριο, τότε τα έτοιμα γεύματα που θα επιλέξετε πρέπει να είναι χαμηλά σε λιπαρά και πλούσια σε φυτικές ίνες.

– Μπορείτε να αναπληρώσετε τις ελλείψεις του πρώτου γεύματος με το δεύτερο, το οποίο θα καταναλώσετε αργότερα.

– Για περισσότερη ενέργεια μην ξεχνάτε να καταναλώνετε αρκετό νερό (1,5-2 λίτρα) και μειώστε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, αναψυκτικών και καφέ.

– Ο καφές μπορεί να αντικατασταθεί με ροφήματα από πράσινο τσάι ή βότανα και η ζάχαρη στον καφέ από μέλι.

– Σκεφτείτε το είδος της φυσικής δραστηριότητας που θα σας άρεσε να ξεκινήσετε και οργανώστε τον χρόνο σας για να καταφέρετε το στόχο σας.

Η διαδικασία της επανένταξης θα σας βοηθήσει να αλλάξετε τη διάθεσή σας για να συνεχίσουμε την αρχική σας προσπάθεια.

Δείτε επίσης

Ποδηλασία και βάρη

Ο Βασίλης Αναστόπουλος μας εξηγεί τη σημασία αλλά και την αναγκαιότητα της προπόνησης με βάρη στο ετήσιο πρόγραμμα ενός ποδηλάτη.

Κάθε πράγμα στον καιρό του…

Φρούτα και λαχανικά πότε είναι η εποχή τους; Πολλές φορές όλοι μας έχουμε αναρωτηθεί «να ...

Γίνετε γρηγορότεροι σε 12 εβδομάδες

Ενώ τα στατιστικά δεδομένα είναι χρήσιμα, τα νούμερα συχνά δεν είναι πρακτικά για την καθημερινή προπόνηση πολλών αθλητών.

Pin It on Pinterest