Home | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | Πρωινό pancake με βρώμη και ασπράδια αυγού

Πρωινό pancake με βρώμη και ασπράδια αυγού

Μια εξαιρετική πρόταση για να ξεκινήσουμε δυναμικά την ημέρα μας: pancake βρώμης με ασπράδια αυγού. Τη συνταγή, με μικρές «παρεμβάσεις», την πρότεινε φίλος ποδηλάτης από τα Χανιά.

Είναι, πραγματικά, πολύ καλή λύση πρωινού, καθώς περιέχει τόσο υδατάνθρακες όσο πρωτεΐνη και σχεδόν καθόλου λιπαρά.

Μια τυπική διαθρεπτική ανάλυση δίνει στο σύνολο της συνταγής 30 γρ. πρωτεΐνης, 55 γρ. υδατάνθρακα και 1 γρ. λιπαρά, αποδίδοντας 350 kcal. Συνοδεύστε με 1 ποτήρι φρέσκο ημιαποβουτυρωμένο γάλα. Προτιμήστε το κατσικίσιο ή εναλλακτικά το γάλα αμυγδάλου. (δείτε εδώ πώς να φτιάξετε γάλα αμυγδάλου)

Υπενθυμίζουμε πως η συχνή κατανάλωση πρωινού έχει πολλά οφέλη για την υγεία: καλύτερη διαχείριση του βάρους, χαμηλότερη χοληστερίνη, μειωμένο κίνδυνο για μεταβολικό σύνδρομο, καλύτερη λειτουργία της πέψης, λιγότερες ασθένειες του άνω αναπνευστικού σωλήνα και καλύτερη πνευματική υγεία. Και λέγοντας πνευματική υγεία, έρευνες έχουν γίνει, πάνω σε μια ευρεία γκάμα εκφάνσεών της: επιδώσεις στο σχολείο, συγκέντρωση, μνήμη, προσοχή, ψυχοκοινωνική λειτουργικότητα και στρες.

Πάμε να δούμε πώς θα φτιάξετε τα pancakes:

Υλικά, για 2 άτομα:

  •    5 ασπράδια αυγού
  •    40g νιφάδες βρώμης (κουάκερ)
  •    1 μπανάνα (προαιρετικά)
  •    1 κουταλιά σούπας μέλι
  •    κανέλα

pancake_2

Εκτέλεση:

  • Προθερμαίνουμε ένα μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι σε δυνατή φωτιά
  • Σπάμε τα αυγά και διαχωρίζουμε τους κρόκους
  • Ρίχνουμε το ελαιόλαδο και με ένα πινέλο το απλώνουμε σε όλη την επιφάνεια ώστε να μην κολλήσει το μίγμα
  • Χτυπάμε δυνατά τα ασπράδια σε ένα μπολ
  • Προσθέτουμε σιγά-σιγά τις νιφάδες βρώμης στο μπολ με τα ασπράδια
  • Προσθέτουμε την μπανάνα αφού την έχουμε κόψει σε μικρά κομμάτια
  • Ρίχνουμε το μίγμα στο αντικολλητικό τηγάνι
  • Ψήνουμε μέχρι να ροδίσει, προσέχοντας να μην κάψει. Σε λιγότερο από ένα λεπτό είναι έτοιμο.
  • Ξεκολλάμε με φαρδιά σπάτουλα και σερβίρουμε με μια κόφτη κουταλιά μέλι που θα σουρώσουμε σε όλη την επιφάνεια
  • Αρωματίζουμε με κανέλα

 

Tip1: αποφύγετε να ρίξετε την κανέλα πριν ψήσετε το pancake γιατί θα πικρίσει.

Tip2: Μπορείτε να ρίξετε το μέλι όσο ψήνεται το μίγμα ώστε να καραμελοποιηθεί, θέλει όμως πολύ προσοχή μη σας φουσκώσει ή μην κολλήσει στο τηγάνι.

Δείτε επίσης

Φτιάξε το δικό σου ενεργειακό ποτό!

Εύκολα και οικονομικά! Το ενεργειακό ποτό είναι απαραίτητο στην ποδηλασία γιατί παρέχει στον οργανισμό ενέργεια ...

Συνταγή για… ποδηλατικά μελομακάρονα και κουραμπιέδες

Συνταγή για ποδηλατικά μελομακάρονα και κουραμπιέδες

Χούμους: Η χαρά της πρωτεϊνης!

Ρεβυθοσαλάτα με ταχίνι – κοινώς χούμους Το hummus (χούμους) είναι ένα spread  από πολτοποιημένα ρεβίθια ...

Αφήστε μια απάντηση

Pin It on Pinterest