Home | Αρχείο ανά tag:

Αρχείο ανά tag:

Χτίσε μυς τρώγοντας!

Η διατροφή σας έχει άμεση επίδραση στο μέγεθος των μυών που θα προσπαθήσετε να αποκτήσετε μέσα από την εντατική φυσική δραστηριότητα. Χρειάζεστε πολλά θρεπτικά συστατικά υψηλής ποιότητας για να «χτίσετε» τον μυ.

περισσότερα »

La Torpille Cycles: Όπως τον παλιό καλό καιρό…

Από τα πιο ιδιαίτερα ποδήλατα που μπορεί κάποιος να βρει σήμερα, κατασκευασμένα στο χέρι, με τις ίδιες τεχνικές που τα ποδήλατα φτιάχνονταν τον περασμένο αιώνα.

περισσότερα »

Aκτίνες: Ο φτωχός συγγενής

Oι ακτίνες είναι ίσως το πιο υποτιμημένο εξάρτημα πάνω σε ένα ποδήλατο. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις αγοραστών πανάκριβων τροχών που δεν γνωρίζουν ή αδιαφορούν για το τι μάρκα μπορεί να είναι οι ακτίνες τους και ποια η σημασία τους. .

περισσότερα »

Σωστή θέση οδήγησης ποδηλάτου

Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά γνωρίζοντας σε ποια στιγμή, από που θα κρατήσουμε το τιμόνι μας και πώς, κάνει την ποδηλασία μας ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιο άνετη.

περισσότερα »

Η σημασία της προθέρμανσης και της αποκατάστασης

Επειδή ένα πρόγραμμα προπόνησης ξεκινάει και τελειώνει με ένα συγκεκριμένο τρόπο, παρακάτω αναλύονται η προθέρμανση και η αποκατάσταση, τα δύο σημαντικά στοιχεία μιας ημερήσιας γύμνασης.

περισσότερα »

Τρέξιμο μετά το ποδήλατο στο τρίαθλο

Το τρέξιμο μετά το ποδήλατο είναι ένα από τα δυσκολότερα ζητήματα στο τρίαθλο, που ένας τριαθλητής πρέπει να δουλέψει, αλλά τα καλά νέα είναι ότι μπορεί να το κατακτήσει.

περισσότερα »

10 τροφές για πρωταθλητές

«Πες μου τι να τρώω και θα το κάνω». Αυτή είναι μία από τις πιο κλασικές φράσεις που ακούω πολύ συχνά τόσο από ελίτ ποδηλάτες όσο και από χομπίστες. Ίσως και εσύ να αναρωτιέσαι ποια είναι η καλύτερη τροφή για την αθλητική σου διατροφή.

περισσότερα »

Συμβουλές για αυξημένη απόδοση πριν και μετά τον αγώνα!

Μείνε σε φόρμα με αυξημένη απόδοση ανάμεσα στους αγώνες. Μέσα στην αγωνιστική περίοδο είναι πάρα πολύ συχνό φαινόμενο στην ποδηλασία να υπάρχουν συχνά διαδοχικά Σαββατοκύριακα με αγώνες, πολλές φορές μάλιστα υπάρχει μία σειρά τριών και τεσσάρων αγώνων ο ένας πίσω από τον άλλο.

περισσότερα »

Ποια είναι η καλύτερη πρωτεΐνη;

Ο άνθρωπος που ενδιαφέρεται γενικά για την υγεία του αρκείται στο διαχωρισμό των πρωτεϊνών σε φυτικές και ζωικές. Ο αθλητής όμως που ενδιαφέρεται για τις επιδόσεις του δεν αρκείται σε αυτό. Πρέπει να γνωρίζει σε βάθος τις διαφορές των πρωτεϊνών, όχι μόνο για να κάνει τις σωστές διατροφικές επιλογές στο πιάτο του, άλλα και για να μπορεί να επιλέξει ποιο είναι το καλύτερο συμπλήρωμα πρωτεϊνών,όταν κρίνεται ότι είναι αναγκαία η χρήση ενός τέτοιου σκευάσματος.

περισσότερα »

7 λάθη διατροφής και προπόνησης

Υπάρχουν κάποιοι μύθοι που «σέρνονται» ανάμεσα στους αθλούμενους χωρίς να έχουν καμία επιστημονική υπόσταση.

περισσότερα »