Home | Αρχείο ανά tag:

Αρχείο ανά tag:

10 συμβουλές πριν ανέβεις στο ποδήλατο

Για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων… Η ποδηλασία από μόνη της είναι μία υπέροχη άσκηση για το σώμα και την καρδιά αλλά κι ένας μοναδικός τρόπος αναψυχής. Για να αποτελεί πάντοτε ...

περισσότερα »

EthicSport Performance Sete

Για να ικανοποιήσετε τη δίψα σας! Το Performance Sete της EthicSport διατηρεί τα αποθέματα ηλεκτρολυτών, υδατανθράκων, νερού σε άριστα επίπεδα. Είναι ιδανικό για όλα τα αθλήματα και μπορεί να συμβάλει στη ...

περισσότερα »

Η σημασία της ξεκούρασης μετά την προπόνηση

Όσο περισσότερο τόσο πιο καλά; Ακόμα μια λανθασμένη αντίληψη που επικρατεί για την προπόνηση. Η πρόοδος στην προπόνηση δε γίνεται κατά τη διάρκειά της αλλά στη φάση αποκατάστασης όταν έχετε «αράξει». Αυτό ονομάζεται φαινόμενο υπεραναπλήρωσης.

περισσότερα »

Asics Dynaflyte – Γρήγορο σαν τον άνεμο

Το πιο γρήγορο παπούτσι της Asics

περισσότερα »

Προετοιμασία μεγάλων αγώνων

Στο κείμενο που ακολουθεί θα δούμε κάποιους βασικούς κανόνες που αφορούν στην ξεκούραση και στην προετοιμασία που πρέπει να κάνουμε εν όψει ενός σημαντικού αγώνα.

περισσότερα »

10 Διατροφικά λάθη στο πιάτο του ποδηλάτη!

Οι ποδηλάτες, σε αρκετές περιπτώσεις, διαπράττουν διάφορα διατροφικά λάθη με συνέπεια τη μείωση της απόδοσής τους και την πρόκληση βλαβών στην υγεία τους.

περισσότερα »

Δοκιμάζουμε τα πετάλια Garmin Vector 2

Τα Garmin Vector 2 αποτελούν το απόλυτο προπονητικό εργαλείο. Εύχρηστα, αξιόπιστα και εξοπλισμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, προσφέρουν την πιο λεπτομερή ανάλυση δεδομένων - συγκριτικά με οποιοδήποτε powermeter κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια αγορά.

περισσότερα »

Shimano SM-EWW01: Δοκιμάζουμε το μικρό gadget της Shimano

Αυτό το μικρό «κουτάκι» της Shimano συνδέεται απλά με ένα καλώδιο Di2 με το οπίσθιο σασμάν και στέλνει - ασύρματα - σχετικές πληροφορίες για τη λειτουργία της σειράς στη συμβατή συσκευή Edge της Garmin.

περισσότερα »

Δοκιμάζουμε το Garmin Edge 520

Το Garmin Edge 520 είναι ένα εξαιρετικό προπονητικό εργαλείο

περισσότερα »

Σιδερένιο κορμί με απλές ασκήσεις

Ο χειμώνας -εκτός από την εποχή των ανέσεων- είναι και η εποχή που οι ποδηλάτες περνούν αρκετό χρόνο στο γυμναστήριο εκτελώντας ασκήσεις ενδυνάμωσης, τόσο για τα πόδια, όσο και για τον κορμό.

περισσότερα »

Pin It on Pinterest