Home | ΝΕΑ | ΕΛΛΑΔΑ | Αποστόλης Σκούταρης

Αποστόλης Σκούταρης

B.B.T «Bikes by Tolis»

Από τον  Κώστα Στάμουλη
Φωτό: Κωνσταντία Μαζαράκη 

Η δημιουργία ενός ποδηλατικού καταστήματος, από ένα «παιδί» που όνειρό του ήταν να ποδηλατήσει μέχρι το φεγγάρι.

Ο Αποστόλης Σκούταρης κατάφερε να φέρει στην ποδηλατική αγορά της Βέροιας, όχι απλά ένα κατάστημα, αλλά το Κέντρο του Ποδηλάτου, που θα είναι ένας χώρος σύγχρονος και πρωτοποριακός, με πρωτότυπη παρουσίαση των προϊόντων, άρτια τεχνική κάλυψη και σωστή συμπεριφορά του προσωπικού. Με μεγάλη γκάμα από Brands για το ποδήλατο αλλά και για αξεσουάρ για όλες τις κατηγορίες των καταναλωτών αλλά και με ειδική κατηγορία BEBE που θα ικανοποιήσει και τους πολύ μικρούς φίλους του ποδηλάτου.

Πες μας λίγα λόγια για σένα
Είμαι 26 χρονών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Βέροια, όπου ολοκλήρωσα τις βασικές μου σπουδές. Ακολούθησα προπτυχιακές σπουδές στο Κολέγιο ANATOLIA της Θεσσαλονίκης και κατόπιν τις Πανεπιστημιακές μου Σπουδές, μέσω του Κολεγίου DEI, στο Πανεπιστήμιο UCLAN της Μ. Βρετανίας, όπου σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Τα ενδιαφέροντά μου από μικρή ηλικία επικεντρώνονταν στον αθλητισμό και κυρίως στο Μπάσκετ, συμμετέχοντας στην ομάδα του ΦΙΛΙΠΠΟΥ Βέροιας, καθώς και στο Ποδήλατο, ως βασικό μέσο άθλησης.

Ένα ακόμα ποδηλατικό κατάστημα στην πόλη της Βέροιας. Ποια ήταν τα κίνητρά σου για να ανοίξεις ποδηλατικό κατάστημα και όχι κάτι άλλο;
Κατ’ αρχήν η αγάπη μου για το ποδήλατο. Όχι μόνο σαν μέσο άθλησης αλλά κυρίως γι’ αυτή την αίσθηση ελευθερίας που σου προσφέρει να ξεχύνεσαι σε μονοπάτια και ποδηλατικές διαδρομές που δύσκολα θ’ αποφάσιζες να διανύσεις πεζός. Από την άλλη, πάντα μ’ ενδιέφερε ν’ ασχοληθώ με το εμπόριο και τις πωλήσεις γενικότερα, αλλά και με την τεχνολογία του ποδηλάτου. Η συγκυρία, πάλι, να δουλέψω τους καλοκαιρινούς μήνες, για το χατζιλίκι μου, σε κατάστημα και συνεργείο ποδηλάτων, ήταν που έκανε να ωριμάσει η ιδέα  ώστε να δημιουργήσω το όνειρό μου για ένα Κέντρο ποδηλάτου, με συγκεκριμένο όμως ύφος και προοπτική.

Το κατάστημά σου έχει ένα ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό στήσιμο. Περιέγραψέ το και εξήγησε γιατί έκανες αυτές τις επιλογές.
Είναι, αλήθεια, που μερικές φορές όταν ωριμάσει η ιδέα να δημιουργήσεις το όνειρό σου τότε ασταμάτητα έρχονται οι εικόνες της έμπνευσης που χρειάζονται γι΄ αυτό.
Στην προκειμένη περίπτωση είχα την τύχη να βρεθεί μπροστά μου ο γνωστός  Αρχιτέκτονας και εξαιρετικός από τότε συνεργάτης και φίλος κ. Δημήτρης  Κουκούδης. Από την πρώτη στιγμή υπήρξε μια απόλυτη επικοινωνία και αναπτύχθηκε μία δημιουργική χημεία. Διότι δεν ήθελα απλά ένα κατάστημα, ήθελα αυτό ακριβώς το κατάστημα.
Και ήμουν βέβαιος ότι με κατάλαβε όταν μου πρότεινε την ιστορία του Ε. Τ. (Του Εξωγήινου από το ομώνυμο κινηματογραφικό έργο). Ήταν η έμπνευση που τρύπωσε τότε στο μυαλό μας να δημιουργήσουμε το δικό μας όνειρο για ένα Κέντρο Ποδηλάτου, το Β.Β.Τ., το όνειρο ενός παιδιού που ήθελε να «ποδηλατίσει» ως το φεγγάρι. Το όνειρο έγινε πραγματικότητα και προσγειώθηκε στη Βέροια, στην οδό Πιερίων 17.
Το Β.Β.Τ. που σημαίνει “Bikes by Tolis”, θελήσαμε να είναι ένα σύγχρονο και πρωτοποριακό κατάστημα, ένας  χώρος φιλικός που να εμπνέει ελευθερία και αισιοδοξία στους νέους και όλους όσοι αισθάνονται νέοι, όπως ακριβώς το ποδήλατο που σε κάνει, κάθε στιγμή, να νιώθεις  «ελεύθερος» .

Τι καινούριο πιστεύεις ότι προσφέρεις στην τοπική και ευρύτερη ποδηλατική αγορά;
Ο στόχος μας ήταν από την αρχή να δημιουργήσουμε, όχι  ένα ακόμα παραδοσιακό κατάστημα ποδηλάτων αλλά, ένα σύγχρονο και πρωτοποριακό, στο είδος του, Kέντρο Ποδηλάτου που να προσφέρει νέες προτάσεις ποιοτικές και καινοτόμες, αλλά και ένα άρτια οργανωμένο, εξοπλισμένο και στελεχωμένο service.
Ένα σημείο αναφοράς που να μπορεί να συμβάλει ώστε  το ποδήλατο,  ν’ αγαπηθεί από το μεγαλύτερο, δυνατό, ποσοστό των Βεροιωτών κάθε ηλικίας.

Λειτουργεί σχεδόν τρεις μήνες. Ποια είναι η ανταπόκριση των κατοίκων της πόλης σου και ποιες οι ανάγκες τους;
Η αλήθεια είναι ότι από την πρώτη στιγμή ήταν πολύ θερμή. Έδειξαν να εντυπωσιάζονται από το ύφος του καταστήματος, την πρωτότυπη παρουσίαση των προϊόντων, την άρτια τεχνική κάλυψη και τη συμπεριφορά του προσωπικού όπου προσπαθήσαμε  να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση από την πρώτη στιγμή.
Η μεγάλη ποικιλία από brands τόσο σε ποδήλατα όσο και σε αξεσουάρ για χομπίστες, αθλητές και μικρούς  φίλους  αλλά και όσους για πρώτη φορά γνωρίζουν το ποδήλατο, δείχνει να καλύπτει όλες τους τις ανάγκες .
Επιπλέον για να καλύψουμε ανάγκες της πελατείας ακόμα και για τη βρεφική ηλικία, το κατάστημα παρουσιάζει  ενδιαφέρουσες προτάσεις και σε εξοπλισμό ειδών ΒΕΒΕ .

Η Βέροια ως πόλη προσφέρεται για ποδήλατο και ποιο το ενδιαφέρον των ντόπιων για αυτό; Το χρησιμοποιούν για διασκέδαση ή και για άθληση και για περιήγηση και για μέσο μεταφοράς;
Έχω την άποψη ότι το ποσοστό ενδιαφέροντος των Βεροιωτών για το ποδήλατο είναι ακόμα σε αρκετά χαμηλά επίπεδα.
Κάποιοι προβάλλουν γι’ αυτό λόγους γεωλογικής διαμόρφωσης της πόλης μας. Ωστόσο αυτό, πιστεύω ότι, δεν είναι αληθές. Η Βέροια και η ευρύτερη περιοχή της προσφέρονται για ποδηλατικές δραστηριότητες, τόσο για άθληση όσο και για περιήγηση  στους ιδιαίτερα ενδιαφέροντες αρχαιολογικούς χώρους και χώρους φυσικού κάλλους που περιβάλλουν την πόλη.

Εσύ ως καταστηματάρχης πλέον πώς μπορείς να συμβάλλεις στην προώθηση της ποδηλασίας τόσο εμπορικά όσο και αθλητικά, τουριστικά και ψυχαγωγικά; Έχεις κάποια σχέδια; Σκέφτεσαι κάποιες συνεργασίες;
Η προώθηση του ενδιαφέροντος για το ποδήλατο, σε όλες του τις εκφάνσεις, είναι αλήθεια ότι θέλει χρόνο, πρόγραμμα αλλά και όραμα.
Για να το πετύχεις όμως αυτό, πιστεύω ότι, πρέπει να ξεκινήσεις  από τις μικρές ηλικίες με στόχο να μπει το ποδήλατο στη ζωή μας και στην καθημερινότητά μας.
Υπάρχουν σχέδια για δράσεις και συνεργασίες που μπορούν  να υλοποιηθούν άμεσα. Μάλιστα έχουμε εφαρμόσει μερικά από αυτά με πολύ θετική ανταπόκριση.
Αξίζει να προσπαθήσουμε, για παράδειγμα, ν΄ αξιοποιήσουμε το σημαντικό υλικό  των νέων σε ηλικία που διψούν  για άθληση και δράση.
Ή να στηρίξουμε και να ενισχύσουμε την ορεινή ποδηλασία. Να δώσουμε την εναλλακτική δυνατότητα στους περιπατητές–χρήστες των μονοπατιών, ν΄ απολαύσουν και ως  ποδηλάτες τις διαδρομές αυτές. Εξάλλου δείχνει να είναι αλματώδης η αύξηση αυτού του είδους τουρισμού.
Απ’ την άλλη σκέφτομαι οτι, ένας ξεχωριστός τρόπος ν’ ανακαλύψεις την πόλη μου, την Βέροια, την παλιά πόλη, τους αρχαιολογικούς και βυζαντινούς θησαυρούς που την περιβάλλουν, είναι η τουριστική περιήγηση με ποδήλατο.
Δυνατότητες για συνεργασίες, πιστεύω ότι, υπάρχουν πολλές. Με ποδηλατικές ομάδες, αθλητικούς και τουριστικούς συλλόγους, πολιτιστικούς φορείς  για κοινές δράσεις. Όλα εξαρτώνται από τη διάθεση και το βαθμό ενεργοποίησης. Έτσι δεν είναι;

Οι πελάτες σου σού ζητούν επιπλέον δράσεις πέρα από την αγορά ενός ποδηλάτου ή την επισκευή του; Και ποιες είναι αυτές;
Είναι αυτό το στοιχείο στο οποίο επικεντρώνουμε την προσπάθειά μας, με πάθος και μεράκι ώστε να γίνει κατανοητό ότι το ποδήλατο δεν είναι μόνο αντικείμενο διασκέδασης αλλά πρέπει να γίνει κομμάτι της ζωής μας.
Είναι αλήθεια ότι, προς το παρόν τουλάχιστον οι περισσότεροι από τους πελάτες περιορίζονται να ζητούν κάποιες τεχνικές πληροφορίες μόνο γύρω από το ποδήλατο.
Αυτό λοιπόν για το οποίο αξίζει να παλέψεις είναι να μπορέσεις  να απλώσεις κάθε φορά, μπροστά στον  πελάτη σου – τον δυνητικό ποδηλάτη-  όλες  εκείνες τις δράσεις που χάρη στο ποδήλατο μπορούν να τον  συναρπάσουν.

Ποια είναι τα άτομα που πίστεψαν και πιστεύουν στην προσπάθειά σου και σε στηρίζουν; Ποιοι είναι οι συνεργάτες σου;
Πρώτα- πρώτα η οικογένειά μου, αλλά και οι φίλοι μου και οι γνωστοί μου που από την πρώτη στιγμή στήριξαν την προσπάθειά μου.
Είναι ιδιαίτερα τιμητικό και ελπιδοφόρο για μένα το γεγονός της παρουσίας στα εγκαίνια του καταστήματος, τόσο πολλών συμπολιτών μας. Μέσα απ’ αυτούς διακρίνω ήδη, με σιγουριά, πολλούς δυνητικούς φίλους του ποδηλάτου.
Μια, μάλιστα, ιδιαίτερα τιμητική και ευχάριστη έκπληξη για μένα ήταν και η επίσκεψη  του Θοδωρή Πετρίδη, αθλητή της επαγγελματικής ομάδας  SMF Team, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στους τρεις καλύτερους αθλητές  του Mountain Bike στην Ελλάδα.
Επιπλέον να τονίσω την ιδιαίτερη στήριξη και συμβολή του συνεργάτη μου και έμπειρου  μηχανικού Θοδωρή Μπερντέ , στο άρτια εξοπλισμένο και οργανωμένο τμήμα service , που διαθέτει το κατάστημα  και που χάρη σ’ αυτόν είναι έτοιμο να ικανοποιήσει ακόμα και την ποιο απαιτητική ανάγκη.

Πόσο η διαδικτυακή αγορά έχει επηρεάσει το αγοραστικό κοινό και πώς  πιστεύεις ότι μπορείς να την ανταγωνιστείς;
Σε μικρό βαθμό προς το παρόν. Ωστόσο δεν επηρεάζει τους συνειδητοποιημένους ποδηλάτες που θέλουν να δουν, να συζητήσουν, να αντιπαραθέσουν, να συγκρίνουν τεχνικά χαρακτηριστικά και να προχωρήσουν επιτόπου στην αγορά.
Ουσιαστικά η προσωπική επαφή, οι άμεσες ποιοτικά υπηρεσίες, η εμπιστοσύνη που κερδίζεις στηρίζοντας και οδηγώντας τον πελάτη στην ιδανική λύση, πιστεύω ότι, σου δίνει το πλεονέκτημα ν΄ ανταγωνιστείς την αγορά αυτή.

Δείτε επίσης

Ο Tom Dumoulin είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής ITT

Ιπτάμενος Ολλανδός! Επιβεβαιώνοντας τα προγνωστικά, ο Tom Dumoulin πέτυχε εμφατική νίκη στο αγώνισμα της ατομικής ...

Η ομάδα ανδρών της Sunweb κέρδισε το χρυσό στο ΤΤΤ του παγκοσμίου πρωταθλήματος

2ο χρυσό για την Sunweb στο παγκόσμιο πρωτάθλημα! Μετά τις γυναίκες ήρθε η σειρά των ...

Ενέργεια σε άλλη διάσταση με GO-HΙ!

Άμεση δόση ενέργειας για όλους! To GO-HI είναι ένα νέο, πρωτοποριακό συμπλήρωμα διατροφής που σχεδιάσθηκε ...

Pin It on Pinterest